LinesLifeLine -
Hjem Add Om meg Kontakt

2

Hei. Her om dagen var det noen som spurte meg om hva og hvor mye jeg spiser og trener, dermed har jeg brukt VELDIG lang tid på og lage en oversikt over alt jeg kan finne på og spise i en hel uke. Jeg har en stor svak het for godteri og kan ikke spise bare litt, dermed prøver jeg og kutte det helt ut. Av den grunn har jeg ikke lagt til noe godteri.

Forklaringer:

PB er Protein brød og oppskriften finner du HER

Oppskriften på Micro knekk finner du HER

Oppskriften på grove rundstykker finner du HER

Oppskriften på fisk i form finner du HER

♥Over natten havregrøt lager du med
   2 dl havregryn
   2,5 dl melk
   1 Banan.

♥Bland alt sammen og la det stå i kjøleskapet over natten (ca. 8 timer)LC lasagne lager du på samme måte som du lager vanlig lasagne  bare at du bytter ostesausen med Cotage Cheese og     pasta med squash

 

♥Taco fylt paprika lager du med og blande taco kjøttdeig med mais, annanas, agurk rødløk og andre ting du liker i taco og putter det inni en paprika som er  kuttet toppen av, også topper         du det med ost og gratinerer det i ovnen og serveres med salat.

 

Dette er da trenings uka mi! Slik er trenings planen min somregel satt opp! Om dere ønsker det kan jeg gjerne legge ut trenings programmene mine i ett annet innlegg (??)