LinesLifeLine -
Hjem Add Om meg Kontakt

2

Hei. Her om dagen var det noen som spurte meg om hva og hvor mye jeg spiser og trener, dermed har jeg brukt VELDIG lang tid p og lage en oversikt over alt jeg kan finne p og spise i en hel uke. Jeg har en stor svak het for godteri og kan ikke spise bare litt, dermed prver jeg og kutte det helt ut. Av den grunn har jeg ikke lagt til noe godteri.

Forklaringer:

PB er Protein brd og oppskriften finner du HER

Oppskriften p Micro knekk finner du HER

Oppskriften p grove rundstykker finner duHER

Oppskriften p fisk i form finner du HER

♥Over natten havregrt lager du med
2 dl havregryn
2,5 dl melk
1 Banan.

♥Bland alt sammen og la det st i kjleskapet over natten (ca. 8 timer)LC lasagne lager du p samme mte som du lager vanlig lasagne bare at du bytter ostesausen med Cotage Cheese og pasta med squash

♥Taco fylt paprika lager du med og blande taco kjttdeig med mais, annanas, agurk rdlk og andre ting du liker i taco og putter det inni en paprika som er kuttet toppen av, ogs topper du det med ost og gratinerer det i ovnen og serveres med salat.

Dette er da trenings uka mi! Slik er trenings planen min somregel satt opp! Om dere nsker det kan jeg gjerne legge ut trenings programmene mine i ett annet innlegg (??)