LinesLifeLine -
Hjem Add Om meg Kontakt

8

Heei♥ Off og sj og huff og NEI.. N har jeg gtt i 5 dager p lettere Ned grten, shaken og suppen og det kan jeg fortelle deg med en gang, det smaker forferdelig! Havregrten er helt grei s lenge jeg dynker den i kanel, men suppen og shaken er ingenting og gjre med og det smaker rett og slett grusomt..



S jeg har n bestemt meg for spise opp de pakkene jeg har og etter det slutte og spise det! Ja, det er virkelig s stygt!

S n lurer jeg virkelig p om du eller noen du kjenner har noen gode og kalori fattige oppskrifter eller har noen erfaring med andre slanke produkter dere vil dele.

Sleng oppskrifter og erfaringer i kommentarfeltet ogs kommer dem garantert p bloggen om ikke s lenge :)



  • 2

    Heiiii♥ N er jeg endelig i gang. Lettere ned er startet! Jeg er i gang og har startet et nytt liv og snart fulfrt frste dag med pulver kuren som jeg skal g p over en god stund frem over!

    Det har vrt en grei dag, bortsett i fra litt uenigheter p skolen s og at hjernen min som har fortalt meg at jeg har lyst p den suppa, eller den tjukk plsa som bare l der og hnte meg, s har jeg ikke skeiet ut annet en at jeg hadde melk i de to frste koppene med kaffe. Men med en god del med kaffe uten melk og en enda bedre del med vann og noen flere tissepauser har jeg klart meg ganske bra!


    Min mat dag har bestod av (og kommer videre til og best av):

    Frokost: Havregrt 198 kcal

    Lunsj: Sjokolade shake 130 kcal

    Middag: Kylling suppe 140 kcal

    Kvelds: Samme som Lunsj

    Totalt inntak av kcal per dag er 598


    All maten er i pulver form og pakket i porsjons poser p mellom 35 og 60 gram og alt pulveret skal blandes med vann. Sjokolade shaken med kaldt vann og havre grten og kyllingsuppen med kokende vann.

    I gr var frste Lettere ned kurs der vi fikk mte de andre deltakerne, fikk informasjon og blei veid p en slik spesial vekt, der man legger in hyde og alder.

    S slik ser det ut n! Fra dag en. Og fr du n begynner og komme med spydige kommentarer om hvor stor og muligens stygg jeg er, jeg er fullstendig klar over det, det er derfor jeg er med p dette kurset og gjr denne livsstilsendringen! Jeg er fast innstilt p og klare det og er som jeg har sagt tidligere begynt ett nytt liv. Jeg er ikke p en ny side, eller et nytt kapittel jeg har begynt en my bok! Jeg skal, jeg kan og jeg vil! Dette er mitt liv og jeg tar ansvar for at det. Fra n av og ut mitt liv!



  • 12

    Heejj♥I dag er det mandag og da burde jeg jo legge ut mandags motivasjon, og joda.. jeg har allerede lagt den ut. Hadde bare lyst og fortelle dere om fremgangen min

    For en og en halv uke siden veide jeg meg, jeg skal vre helt rlig og si at jeg veide alt for mye og det kom som et sjokk at jeg hadde gtt opp s mye. Jeg veide da 102,6. Det er alts alt for mye. Det gikk da opp for meg at noe m gjres, og det mtte gjres n. Men jeg gikk ikke helt ut uansett, men jeg tok opp styrketreningen min og begynte jogge igjen.

    Og n har jeg gtt ned 1,6 kg og jeg er super stolt av meg selv. I helga var jeg p besk hos en venninne og der var det jo selvflgelig masse godteri. Jeg tenkte jeg skal bare ta litt, men neida. Jeg klarer overhodet ikke og bare ta litt. S n har jeg bestemt meg for slutte helt med godteri og brus. Vet at jeg har sagt det mange ganger fr, men denne gangen er jeg 100% seris! Jeg m gjre noe drastisk om jeg skal klare g ned i vekt.

    Jeg skal ogs kutte ned p visse matretter som: pizza, halvfabrikat, junk Food, mat med mel og mye fett. Skal ogs kutte ned p plegg, som ost, salami, freplse og andre plegg med mye gjemte fettstoffer og kalorier.

    Jeg har ogs tenkt og begynne og st opp tidligere, og ha en liten morgen kt med trening i ca. 10-20 minutter